Szkolenie często się opłaca

Prowadząc firmę szkoleniową często zastanawiamy się czym możemy zaskoczyć potencjalnego klienta, aby przy zapisywaniu pracownika, bądź siebie na szkolenie wybrał właśnie nas. Pomimo tego, że szkolenia w organizacjach finansów publicznych jest codziennością, to jednak startując z własnym pomysłem ciężko przebić się przez firmy, które mają nie tylko bogate doświadczenie ale również i zaplecze. Reklama jest dźwignią sukcesu, dlatego firmy z wieloletnim doświadczeniem posiadają specjalnie przygotowane bazy numerów i adresów przyszłych klientów a także tzw. naganiaczy w postaci telemarketerów. Przeglądając rynek szkoleń zauważyć można, że jest on przesycony jednodniowymi szkoleniami w hotelowych salach konferencyjnych. Pracodawca przeglądając taką bazę sprawdza nie tylko zakres tematyczny, ale również i jakość sali konferencyjnej. Ważnym aspektem przy wyborze szkolenia jest wyposażenie pomieszczenia w podstawowe wygody, takie jak klimatyzacja, wysokiej jakości projektor multimedialny lub ewentualnie tablicę interaktywną. Szkolenie całodniowe powinno mieć również w ofercie posiłek regeneracyjny wliczony w cenę szkolenia a jego wartość kaloryczna powinna wynosić minimum 1200 kcal. Dzięki temu pracodawca nie jest zobowiązany do tego, aby doliczyć dietę żywnościową gdy deleguje pracownika na szkolenie.

Dodaj komentarz